Cliënttevredenheid
Deskundige en energieke professionals op maat
Wij zijn blij met tevreden cliënten. Hiervoor doen wij iedere dag opnieuw onze uiterste best. Na ieder traject vragen wij iedere cliënt een klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. De gemiddelde clienttevredenheid wordt door onze cliënten beoordeeld met een 8,7 (meting april 2023) en daar zijn wij heel trots op!
Het kan desondanks voorkomen dat je als cliënt een keer niet tevreden bent. Onze professionals werken allemaal conform de aan hun registratie verbonden beroeps(ethische) normen en volgens het Professioneel Statuut Jeugdzorg (mede opgesteld door NIP en NVO).
Wij staan open voor adviezen en tips over hoe wij ons werk beter kunnen doen. En als je onverhoopt een klacht hebt over onze dienstverlening dan horen wij dat graag meteen.
Komen we er samen niet uit dan is het goed te weten dat Talenti a Casa (onder relatienummer 746) is aangesloten bij de Geschillencommissie. Voor meer informatie kun je terecht op hun website www.degeschillencommissie.nl.

Reacties vanuit ons cliënttevredenheidsonderzoek
Ons team
Ontmoet onze professionals
Talenti a Casa is er voor kinderen, jeugdigen, ouders, leerkrachten en iedereen die bij de ontwikkeling van een kind betrokken is. Wij vinden het belangrijk om systeemgericht te werk te gaan, dat betekent dat we graag met iedereen in de omgeving van het kind in gesprek gaan wanneer we denken dat dit kan bijdragen aan een gezonde ontwikkeling.









